28/2-11-1/3-11

I går så gjorde jag inte mycket. Var i skolan ett tag. Sedan drog jag och Sanna och åt Mc Donalds sedan kom Jenny dit med.. Drog tillbaka till skolan och hämta mina saker sen så drog jag tillbaka till stan och träffa Jenny och vi gick och fika.. Sedan träffa vi på Anton, Frida och Lillen. Så var med dom.. Kul hade vi i alla fall. Sedan drog vi hem till Jenny. Folket hängde på.. Så festade dom.. Jag drack Coca cola =).. Sedan kom Anton förbi en sväng med.. Kul kul.. Men men somnade klockan 7 i morse.

Idag somna jag klockan 7 i morse. Och vaknade runt 10. Sedan fixade jag och Jenny mig. Sedan drog vi in till stan och handla buss kort och cigaretter.. Sedan åkte vi till Skägget och var barnvakt =).. Sedan gick jag upp till Macke och Erika :D.. Åt mat och lite. Sedan gick vi upp till centrum.. Nu blir det att natta Kimberly och läsa en saga för henne.. Imorgon blir det att åka till bus fabriken med Kimberly, Jenny och Amanda :D.. Kul kul =).. Leka massa ska vi göra. Men men nu är det dags att gå och läsa en saga för Kimberly. =).. Sen blir det film och chips och det =).. Göttans.. Pöss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!