<3

Hjärtat du ska veta hur glad jag är att jag fann dig! Du har gjort mitt liv till det bättre! 2 hela veckor har vi nu varit med varandra och jag vill aldrig vara ifrån dig! 16/3-11är den bästa dagen i mitt liv! Du kom in i mitt liv som en räddande ängel. Jag hade slutat tro på kärleken. Men när jag träffa dig så kändes allt så bra och jag började hoppas igen! Jag älskar att vara dig nära. Och jag älska att vara här med dig! För du finns alltid här för mig. Du är mitt allt! Du får mig att hoppas och tro! Fast vi har det jobbigt just nu kommer jag aldrig att lämna dig! Jag finns här för dig 24/7. Jag kommer aldrig att släppa taget om dig! För du är min Själsfränder! Trodde aldrig att jag skulle hitta en sån underbar kille som dig! Jag lovar dig. Känslorna blir bara starkare och starkare för varje dag som går! Jag kommer aldrig lämna dig!
Liina Andersson (L) Johan Andersson för all framtid <3

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!