3/3-11

Hejsan. Idag så vakna jag vid halv 9. Eller först 1 minut över 5. Ass skumt. Men men.. Sen vaknade jag vid halv 10 typ.. Gick upp och börja fixa mig. Sedan så gick jag, Macke och Erika ut till ikano =).. Kollade lite och det.. Sedan så gick vi hem. Pappa kom efter mig. Handlade lite sedan åkte vi hem.. Har precis ätit lite och så. Ante är här med.. Men han ska snart åka hem.. Ikväll vet jag inte vad som händer.. Ska kanske träffa Joel.. Imorgon blir det att följa med pappa och besikta bilen sedan in till stan och prata Anton. Sedan vet jag inte vad som händer.. Pöss! Äntligen fredag imorgon!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!