4/3-11

Hejsan.. Igår så åkte jag till stan igen. Till Sandra. Vi drack några glas vin. Sedan kom Marcus och dom dit med.. MYS!
Sedan så somnade jag rätt sent.. Satt och kolla på när munk spela. Så somnade till det.. Sedan så somnade jag. Idag i alla fall vaknade jag sent.. Vid halv 12.. Skulle möt Jenny i stan vid 10 men det ändrades ju haha.. Men i alla fall så Åt vi lite frukost och sånt. Sedan fixade jag mig. Sedan så åkte jag ner till stan träffa Jenny. Gick och fikade med henne... Gött.. Sedan gjorde vi inte så mycket. Gick runt lite på stan.. Sen kom pappa och hämta mig. Så åkte vi till glasbanken och handlade lite. Sedan nu sitter jag hos Erika och Marcus.. Kul kul. Har så jävla ont i huvudet.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!