8/3-11-9/3-11

Igår & idag

Igår så gjorde jag inte så mycket. Åkte till skolan och åt frukost med mina lärare och prata om praktik. Ska praktisera ute hos Maria. Då med hästar igen:D.. Kul kul! Är så trött på skolan. Sedan så träffade jag Jenny. Vi gick till Arbetsförmedlingen. Sedan så gick vi hem till henne. Så kom pappa efter mig så vi åkte hem. Sedan gick jag en kilometer till bussen åkte till Jenny. Vi gick ner till stan tillslut. Gick till McDonalds sedan till å-gatan för att ta varsin öl! Göttans! Sedan hem till henne en sväng sedan till Munk och Sandra.. Så helt plötsligt var jag i Ryd. Så tog bussen därifrån och mötte upp Sandra och dom i stan. Så gick vi på krogen =).. Sedan så gick vi hem till Berga sen när krogen hade stängt.. Blev inget sovande där inte. Jag, Jenny och Marcus gick ner till stan för att möta Robin. =).. Och då var klockan halv 5 i morse.. Men pigga var vi då fan ändå :D.. Haha sedan åkte Robin till Dalarna han vart hämtad på Resecentrum. Sedan kom Jennys bror med.. Så träffa vi han en sväng. Sedan hem tillbaka till Sandra.. Somnade klockan 7 i morse.. Och vakna klockan 8. Somnade om och sov till 9. Och sedan kunde jag inte sova mer.. Och inte Jenny heller. Så hon och jag drog hem till henne skällde lite på Rille =). Haha nevars. Men men i alla fall så drog vi ner till stan så träffa jag Piika :D.. Ska träffa henne imorgon med.. Så umgicks vi lite. Sedan så kom Sandra till stan och följde med mig till ungdom.. Hehe.. Sedan kom pappa efter mig så vi åkte och handlade lite. Sedan kolla jag lite på film men däckade till den haha.. Sov två timmar så vaknade ja igen. Så har sovit 4 timmar.. Och innan hade jag varit vaken i 24 timmar haha.. Nej nu blir det att hoppa in i ett bad sedan sova! För imorgon ska jag träffa Piika och vi ska fota.. =).. Är ass trött med för den delen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!