Dagarna som varit

Hejsan. Dagarna som har varit har varit lite för mycket upp och ner.. Men det är sånt som vi löst =).. Det käns skönt att inte vara i Linköping. Jag storm trivs verkligen här och skulle kunna bo sätta mig här.. Jenny kom hit i fredags med och stanna tills i lördags.. Kul kul.. Fått reda på lite saker som hänt i Linköping men inget jag lägger ner energi på. =)..

Har som sagt bättre saker att lägga energi på nu än erat jävla skit snack =).. Är lycklig med Johan vid min sida och det kommer förbli så! Tycker om han så grovt mycket så han lämnar jag aldrig! Puss puss på han <3
Så här lycklig är jag nu!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!