helgen 4/3-11-6/3-11

Fredag kväll:

I fredags kväll så gjorde vi inte så mycket. Chill drack hade så jävla ont i huvudet.. Skulle egentligen till Pixi men hade så sjukt ont i huvudet.. Men sedan fick jag något ryck och drog till krogen vid 12. Hade huvudverk men sket i det och dansade bort de.. Sov även hos Jenny..

Lördag:

Vaknade upp hos Jenny med värsta halsont. Lika ont som då när jag opererade bort halsmandlarna. =(.. Det är ingen skön smärta.. Sedan kom pappa efter mig.. Drog hem och åt och lite. Sedan tillbaka in till stan. Träffade Jenny sedan drog vi till Sandra.. Drack lite sedan vart det krogen och träffa massa trevligt folk =). Kul som fan hade jag..

Idag:

Idag vaknade jag upp hos Jenny.. Sedan tog vi det lugnt.. Gjorde lite nudlar.. Sedan fixade vi oss och drog in till stan. Träffade Lolloh och Lillen lite.. Sedan tog jag bussen till Ljungsbro där pappa hämta mig.. Så åt vi lite och det. Sedan så har jag bara suttit här typ.. Imorgon blir det att dra till skolan. Skulle ha ett litet möte med min mentor imorgon.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!