Denna månad

Jahop.. Denna månad har jag mest umgåts med Ante =).. Kul kul.. Bara tagit det lugnt och så.. Allt börjar ordna upp sig nu i alla fall.. Flyttar om ett tag med =).. Beroende på när det finns plats där :D.. Soc möte har gått bra och allt.. Allt verkligen allt har gått bra förutom en sak. Det är att Lolloh och jag varit så jävla osams. Vet ej varför egentligen. Att jag inte bloggat är för att min dator är stulen. Nu lånar jag killens dator.. Men men. Vi har bara haft det mysigt. En helg var vi nere i Västervik och hämtade Cicci.. Trevligt. Grillade klockan 1 på natten haha.. Det var humor.
Lolloh du ska veta en sak och det är att jag alltid kommer finnas här för dig hur osams vi än är förstår du det? Gumman jag älskar verkligen dig. Det vet du om 7 år är ingeting man bara glömmer bort.. Gumman du vet vart du har mig du vet vart jag finns!
Men men... Har skrivit ut mig ifrån skolan och det med :D.. Göttans. På fredag ska jag på möte på arbetsförmedlingen.. :D..
Jag är lyckligast i världen nu i alla fall!!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!