Lycka

Dom här dagarna har jag varit med älsklingen :D.. Massa mys varje dag. I förr går var Teddy och dom här så vart att dricka lite.. =).. Annars har det inte hänt så mycket. Tatuera mig i tisdags :D. Sen igår var jag på stan. In förskaffade mig en ny tröja och nya trosor.. Macke min bror hämta mig och älsklingen och så åkte vi och handla. Sen åkte vi till Ö&B.. Sen hem och lagade tacos. Sen ut med min andra bror Jörgen. Bara gick runt :D.. Idag blir det bil träff och det :D.. Trevligt.. Micka, peter och Jonas är här :D Dom ska sova här med :D.. Puss på de
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!