Äntligen Fredag

Hejsan. Idag är det fredag!. Igår så tog jag och Linda det bara lugnt. Jörgen åkte och hjälpte Patrik att jobba. Så lagade Linda lite mat. Mums vad gott det blev! Helt fantastiskt! Sen så kolla jag på en film som heter Horton hears a who? Det var en bra film. Handla om en elefant som hörde ett ljud ifrån ett damkorn.. Men det var en värld och han skulle rädda den världen från allt ont. Se värd!
Sen så kom Patrik och Jörgen hem så då gjorde vi inte så mycket. Sen så sprang klockan iväg och det var dags för att sova!
Idag så vakna jag av att Jörgen kom in och sa att jag skulle gå upp. Så gick upp och fixade mig. Satte på kaffe och han dricka kaffe innan jag drog! Fast denna dag så tog jag inte bussen! Utan jag cyklade faktiskt till skolan! Skönt var det! Sen i skolan så har vi inte gjort mycket. Jag har väl rättare sagt inte gjort någonting. Kolla på alla bilder från då vi var hos fotografen och tog kort! Riktigt fina bilder!
Efter skolan blir det att cykla förbi soc med papper så man förhoppningsvis får pengar nästa vecka! Sen efter det blir det att åka hem till Linda och Jörgen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!