hejsan.. Veckan nu då

I Tisdags så gjorde vi inte så mycket.. Jag var med Catta och hennes son.. Mys. Sen gjorde jag inte så mycket låg och kolla på film.
I onsdags så åkte jag hem ifrpn Göteborg :(. Mådde inte bra på bussen. Det var ju folk som skulle äta korv och allt möjligt så spyorna kom rätt fort haha.. Sen när allt var bra börja en unge bakom mig smaska och äta ägg och grejer. Magen vände på sig igen.. Inte bra.. Men men sen kom pappa efter mig på stationen och så åkte jag till han.. Var där. försökte och äta men det gick inte.. Haha.. Usch .. Men men.
I Torsdags så vakna jag klockan 4 på morgonen av att det sa blupp blupp blupp. Det var min mobil det.. haha. Men men inget att göra åt. Den hamna i hinken med vatten i. Aja . Pappa hade en gammal mobil som jag lånar.
Sen åkte jag hem på morgonen städa av och lite. Sen åkte jag dit. Mys!. Var med kompisar och grejer =).
Vakna upp bredvid myspys <3.
I Fredags så var jag med kompisar också. Mys. Tog det bara lugnt och det! En hel månad nykterhet också! Ass nice ! Har roligare utan alkoholen!
Sen i lördags vakna upp bredvid myspys igen! Men åkte hem på morgonen. Duschade och lite. Sen tillbaka. Var med kompisar. Och bara tog det lugnt!
I dag så åkte jag hem. Fast var bara hemma en snabb sväng. Sen drog jag till mamma =).. Och möts av min älskade hund att hon är jätte glad över att se mig igen :D. Länge sen nu man såg henne :(.. Men mys med henne inatt! Sen gick jag ner till Anna- Maja och kolla på hennes valpar. Så söta! Sen upp till centrum! Efter det ner till Annsofie och Mattias och byte tillbaka skorna och tröjan sen pratade lite också. Sen upp till mamma och längtade efter att äta chips, tar ett chips och håller på att spy för de var mjuka. Usch . Fort upp till Willys igen och säga till dom. Sen hem och möts av min hund som öppna ytterdörren när hon hörde att ja kom i trappen vifta på svansen och var jätte söt. Hon ligger nu bredvid mig =).. Söt hon är min bebis! HELGEN = MYS!
Imorgon blir det skolan igen, sen efter det blir det möte med Soc. Sen efter det hem till mamma igen. Vet inte vad som händer. Mysa med min hund! Puss puss
Min och mammas hund:
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!