Helgen och veckan

Hejsan. I torsdags så var jag i skolan en sväng. Vart lite tjafs. Men sen åkte jag till mitt hjärta :D.. Så allt vart frid och fröjd :D.. Så myste vi massa =).. Du gör mig så otroligt lycklig hjärtat!

Sen i fredags då fick jag sov morgon :D.. Sov ända tills klockan var cirka 12. Nice =).. Så tog jag och hjärtat det bara lugnt. Skönt det med :D.. Jag masserade honom och det. Och så myste vi bara.
I lördags så kom Linus. Så vi gick upp och åt frukost. Sen så kolla vi på älsklingens lägenhet. Så gick jag älsklingen och Linus till simhallen =).. Det var jätte kul :D.. Efter vi hade badat så gick jag och Linus och köpte mat :D.. Så hade vi det jätte kul och bara myste och kolla på tv. Sen framåt kvällen åkte Linus hem och jag och älsklingen hade det bara mysigt!
I Söndags så kom Linus igen :D.. Vi kolla på tv och ritade en massa och bara tog det lugnt. Älsklingen åkte sedan iväg för att hämta en möbel. Så framåt kvällen kom han hem och då åt vi mat och bara hade mysigt!
I måndags så gick jag inte till skolan. Så var jag hos älsklingen hela dagen :D.. Mys! Så sov jag även där! Min älskling är bäst! Du ska veta hur mycket jag älskar dig. I går (tisdag) så åkte jag till skolan från älskingen. Först vakna jag kolla på klockan och såg bara att den var 10 i så jag sprang till bussen men trodde jag hade missat den så jag gick tillbaka till älsklingen. Men sen så kolla jag på klockan och då var klockan bara 10 i 6. Hmm typiskt mig. Men men i alla fall så tog jag bussen efter en timma till skolan. så var jag i skolan hela dagen. Sen åkte jag hem och kolla min post sen åkte jag tillbaka till min älskling!
Hjärtat jag älskar dig mest av allt! Du får mig att lysa upp! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Du förstår inte! Går inte förklara med ord! Jag ska kämpa för att få det bra mellan oss! Du är mitt allt och jag släpper dig aldrig!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!