Kärleken kommer

Kärleken den kommer men den går också. Man vet inte hur länge det ska hålla. Det kan bli månader det kan bli år! Men har man hittat den rätta så blir det förhoppningsvis livet ut! Jag har slutat leta, jag har slutat sökt. Den kommer med tiden. För tiden läker mina sår.

Jag ahr blivit starkare av att blivit sårad så många gånger som jag har blivit. Jag har gått ner mig jag har mått dåligt. Men jag har tagit mig upp på fötter igen, har klarat mig ur skiten.
Jag försöker ge så mycket jag kan. Ibland alldeles för mycket. För till slut har jag inte fått något tillbaka. Och då har jag tröttnat och skitit i saken. Och gått vidare. Jag vet att jag än vacker dag kommer finna den som älskar mig för den jag är, och inte för den jag borde vara!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!