Lördag

Hejsan. Igår gjorde vi inte så mycket. Spela poker på facebook.  Tog det bara lugnt. Pratade med min baby boy <3. Han är så underbar! <3
Idag vakna jag först vid 8 och huvudet kändes så sjukt tungt så orkade inte ens bära upp det från kudden men efter lite om och men så lyckades jag och sprang på toa för trodde jag skulle kissa på mig.. Sen gick jag och la mig igen! Vakna vid 10 i 12 och trodde klockan inte var så mycket. Låg kvar och vet ni vad? Jag gosade med Nikitia! Hunden jag är rädd för. Fast nu är jag inte rädd för henne längre! Jag har över vunnit min rädsla! Nice! Nu gör min bror mat åt oss! Nice. Känner mig sjuk :(.. Puss <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!