Lördag!

Hejsan. Igår så var jag på polisförhör.. Gick bra faktiskt. Det roliga var att när jag satt på förhöret ringde en annan polis och sa att jag skulle på förhör om 2 veckor.. Mhm.
Sen så drog jag till skolan. Vi gjorde inte så mycket. Sen efter det så drog jag till mysis. Tog det bara lugnt. Sov där inatt. Så imorse vart det att gå upp vid halv 6. Missa så klart bussen till Linköping så fick sitta och vänta på nästa i 45 minuter. Kallt som faaan! Men men. Sen i alla fall väl i konsert och kongress så sminkade vi oss och det. Sen var det dags att gå upp på Catwalken =).. Riktigt roligt var det faktiskt. Sen så gick jag och Joline och åt mat =).. Gick och köpte cigareter och lite. Sen fikade vi med. Sen gick vi bara runt och kolla. Jag låtsades vara någon som var intreserad av omvårdnad. Så fick lyssna på en dockas hjärta och vi konstaterade att hon hade lunginflamation. Haha sen drog vi vidare. Sen var det dags för att uppträda igen =).. Sen så åkte vi hem till mig. Hämtade lite saker. Sen så åkte jag med pappa och dom till pappa. Så har ätit lite mat och det =).. Vet inte vad som händer ikväll ...
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!