Lycklig

Hejsan. I måndags gjorde jag inte så mycket. Var i skolan. Sen så var jag på möte med Soc. Ska få en helt egen lägenhet om några månader! Och jag längtar som satan! Sen så åkte jag hem till mamma.. Gosade med min älskade hund! Gud vad jag älskar henne! Sen så vart det sova.
I tisdags så åkte jag till skolan. Sen så jag och Elin gick till Mc donalds efter vi slutat. Träffa Michelle och Sabine. Nice haha. Inte lite mat dom hade beställt!. Men men. Sen så åkte jag och Ein hem till mig. Men sen så drog vi vidare. Hon åkte hem och jag åkte till bästa mysis. Var där sen så prata vi och lite. Sen så somna jag tidigt. Vakna om vartannat inatt så jag inte skulle missa skolan. Men sen så åkte jag till skolan. Höll på att somna på bussen. Men sen har vi haft genrep och allt  nu. Och nu har vi lunch. Jag förklarar mer sen nu ska jag springa ner och äta! Pöss
// Liina
Kommentarer
Postat av: mysan

Vad heter den lycklige mannen du förälskat dig i :)?

Fin blogg btw.. Lägger ny kommentar någon dag då jag fixat till min blogg ;) !!

2011-11-09 @ 18:35:03
Postat av: Lina

Hejsan. Ja du det kommer senare.. Ja gör det! !! ;)

2011-11-10 @ 10:15:35
Postat av: måns..

Nice blogg !!

Jobbar han med då?

2011-11-10 @ 19:06:55
Postat av: Liina

Han jobbar inte :/

2011-11-21 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!