Måndag

Hejsan. I morse sov jag till 8. Då gick jag upp sen så gick jag ner till resecentrum. Möte upp pappa och min bror David. Fick cigaretter utav pappa. Så åkte jag upp till sjukhuset och tog prover och lite. Gick bra. Sen ner till stan. Hämta ut medicin. Sen till skolan. Skulle sminka kliopatra sminkning idag =). Fast först gick vi och åt! Sen så börja jag med sminkningen :D.. Vart bra faktiskt. Sen efter skolan så åkte jag hem en sväng. Var en dam på bussen som tyckte om min sminkning! Haha. Sen var jag hemma en sväng och hämta lite saker. Sen skulle jag ner till bussen. Upptäcker att jag glömde min internetdosa! Så sprang upp igen, trodde jag skulle hinna på två minuter men precis när jag kommer ner så åker bussen. Faaan. Så tänkte jag ta en cigaret i väntan på den andra bussen men upptäcker att jag tappat min tändare så det var ju bara att springa upp igen.. Sen så vart jag så irriterad för folk glodde som idioter. Tänkte säga det aa jag är hora och jag tjänar jävligt mycket pengar vadå då? Men sa det aldrig istället koka jag så mycket att jag fick huvudvärk! Sen så gick jag upp till Linda och Jörgen. Satte på kaffe och nu sitter jag här! Puss på er
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!