Måndag kväll!

Hejsan. Förut så åt vi jätte god skin och ost paj som Patrik hade med sig hem ifrån jobbet! Jätte gott var det! Så efter vi ätit och smällt maten så gick jag och Linda ner till affären. Handlade chips och Coca Cola. Fy satan så gott det var med Coca Cola! Trodde jag skulle smälla av så gott var det. Så sjukt länge sen jag drack Coca Cola så jag hade glömt bort hur gott det var! Så satt jag och Linda och mossa i oss chipsen :D.. Blir att sova om en stund!
Livet leker och allt känns underbart! Puss <3
Jag vill kyssa dina läppar! Känna dom mot mina och känna hur kärleken bara blommar ut<3 Jag gillar dig grymt mycket
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!