Onsdag kväll

Ligger i sängen och tänker. Tänker tillbaka på då man alltid var glad, då det inte fanns några problem. Då man tog dagen som den kom. Då man aldrig tänkte på vad som hände. Utan det som hände det hände det gick liksom inte göra något åt. Men idag så tänker jag så jävla mycket. Tänker och tänker och tänker och tror hjärnan sprängs för det är så mycket tankar i huvudet. Vill bara lägga mig ner och gråta mig till sömns men det går inte. Får inte fram några tårar. Vet inte vad som är fel. Jag önskar jag fick ha dig här. Här i min närhet. Vet inte vilka som är mina vänner längre. Vet ingenting längre. Är tom på ord. Vet inte vart jag är på väg. Jag är så rädd. Rädd för livet. Rädd för att jag är den ensamaste i hela världen! Skolan börjar gå sin egna lilla väg. Långt bort ifrån mig! Jag kämpar varje dag för att orka mig upp till skolan. Men ibland lyckas jag inte. Ibland ligger jag kvar och drar hälldre täcket över huvudet och låtsas som att allt löser sig en annan dag. Men jag vet att ingenting kommer lösa sig så länge jag inte gör något åt det. Det löser sig inte utav sig självt. Det är ingen som löser mina problem åt mig. Det finns ingen som förstår hur jag tänker eller hur jag vill leva mitt liv. Jag längtar till framtiden, då min dröm är att ha familj, ha ett bra jobb och vara lycklig. Jag önskar varje dag att tiden kunde bli till något bra! Jag önskar varje dag att mina problem ska vara lösta i slutet av dagen! Jag önskar bara jag kunde vara en normal ungdom som inte har några problem och som är lycklig. Jag vet inte vart min styrka har tagit vägen. Jag önskar bara jag visste vem jag var!

Jag önskar bara du visste hur mycket jag ångrar det som gick fel. Jag kan inte le längre. Du går inte längre bredvid mig. Jag önskar du kunde se att jag vill inget helldre än att det blir vi. Jag önskar du fortfarande fanns vid min sida. Men älskling jag vet att jag gjorde fel. Jag kommer aldrig få det ogjort. Jag vet inte hur jag ska få ner det. Jag är så ledsen jag önskar det som hände aldrig hade hänt. Jag önskar att jag var den du ville ha. Jag önskar så mycket att jag kunde rätta till mina problem för älskling det var du som fick mig le det var du som fick mig se vad Vännskap egentligen är! vi klarar det tillsammans du måste bara lita på mig. Jag kommer aldrig att försvinna jag vill ju vara kvar! Jag vill vara den som alltid finns vid din sida. Som alltid finns här för dig. Jag vill vara den som du kommer till när du mår dåligt och vill prata ut. Jag vill vara den som är din bästa vän igen. Jag vill ha din tillit. För jag vet att den fanns där förut. Men nu är den borta den är förstörd. Och det var jag som gjorde att den försvann det var jag som gjorde fel. Det var mitt fel älskling. Men jag vet det är egentligen bådas fel att det gick som det gick. Vi gled ifrån varandra bara mer och mer. Tillslut såg jag dig inte mer. Min högsta önskan är att du fanns vid min sida att du bara var min. Jag vill inte dela dig med massa andra! Jag vill bara ha tillbaka det som en gång var mitt och ingen annans.! Jag älskar dig än idag! Jag vet vi har bråkat, och jag vet vi har slagits. Det kommer aldrig försvinna men jag vet att om vi båda vill om vi båda är tillräckligt starka så kan vi övervinna allt tillsammans och jag vet att om vi bara vill så kan vi göra allt till det mycket bättre och låta det förflutna försvinna med tiden. För jag vet att om vi kommer finna tillbaka så kommer vi vara så otroligt starka för det som har hänt. Man blir bara starkare och starkare för varje grej som man förstört men som man tillslut lyckats reparera! Du vet mycket väl som jag att vi skulle klara av detta. Men det är inte bara jag som måste vilja det är även du, det är vi båda som måste vilja, det är vi båda som måste kämpa för annars kommer det aldrig att funka! Du fanns alltid här för mig. Hade alltid en axel som jag kunde luta huvudet emot och bara gråta ut! Jag saknar dig idag!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!