Onsdag och Torsdag

Igår så kände jag mig inte bra! Så jag var hemma från skolan. Gick in till Lindas och deras säng och la mig bredvid Linda! Så kom min bror och gjorde frukost på sängen till oss! Så söt han är min bror! Sen så gjorde vi inte så mycket mer. Jag och Linda spela alpabet och hade det kul. Tills Patrik kom och ville ha tillbaka hans dator. Jävla poker nörd! Haha ska jag och Linda säga som satt och spela alpabet hela dagen lång! Åt lite mat och det med svin gott! Tur att man har en bror som är kock och lagar god mat! Sen så pratade jag med Robin =).. Mysigt.

Idag så vakna jag vid 8 panik! Bussen gick vid 13 minuter över 8 från rececentrum. Men väl vid rececentrum så var bussen först försenad sen tyckte han att det var så kul att köra bussen eller nått så vi åkte ett varv runt resecentrum. Vet inte om han skulle guida oss eller något. Men men väl i skolan så hade vi matte. Gjorde fredsfåglar av papper. Sen när det vr gjort så hade vi Milad, Fackteckning och design men skulle bara redovisa idag och det tog typ 20 minuter så vi sluta den lektionen vid 20 över 10. Vänta på att maten skulle öppna så vi kunde äta. Så hade vi mentorstid så prata jag med Daniel. Sen så kom pappa efter mig. Så åkte vi hem till mig och hämta lite saker. Sen nu sitter jag hos min underbara bror och hans underbara flickvän Linda! Blir att äta köttfärssås och spaggeti sen :d MUMS! Nej skriver väl mer ikväll! Pappa skulle hjälpa mig tvätta mina saker så jag slipper tvätta! Så han tog hem min skit tvätt ! Vilken gullig pappa jag har! Pusss
KAFFE ÄR MIN DROG!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!