Onsdag

'Hejsan. Idag vakna jag inte för ens vid 10. Men låg kvar och drog mig i sängen och myste med Nikita! Mys hund som älskar morgon mys! Sen så vid 10 i 11 gick jag till bussen och åkte vidare till Skäggetorp! Skulle ju till tandläkaren! Hade ett litet hål men det laga dom på en gång =).. Så gick jag hem till mamma och myste galet med min älskade hund! Som ska flytta med mig när jag flyttar! Min älskade hund! Saknar henne så det skriker! Jobbigt att lämna henne när hon vill följa med mig när jag ska gå. I alla fall. Gick upp till centrum och köpte cigaretter och en coca cola innan jag åkte till Linda och Jörgen. Så nu sitter jag här har världens huvudvärk!
Jag älskade dig då och jag älskar dig nu! Jag hoppas vi finner tillbaka till varandra som det kärlekspar vi än gång var!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!