söndag

Hejsan. Igår så åkte jag iväg till Fia en stund. Tog några öl. Som vart till lite för många öl! Haha. Så åkte jag hem. Någon som hete Rille mig hem så jag kom hem säkert.. Hemma hos Linda och Jörgen så gick jag och la mig. Men gick upp och försökte äta men fy fan det bara vände i magen så var tvungen att gå och spy. Fy fan säger jag bara vilken kväll! Sen i alla fall lyckades jag somna!

 Vaknade i morse vid 6 av att min bror var högljud. Men men. Somnade om. Men vaknade igen vid 1. Då gick jag upp och gjorde makaroner och korv! Gött! Sen så kolla jag på andra avenyn och messade med min fina! Sen så gick jag ner till affären handla grädde och smör! Så gjorde Linda svensk mosaka. Ass gott! Åt två portioner! Nu är klockan 8 och dax för gustafsson tre trappor upp. Sen blir det att sova tidigt för ska till läkaren imorgon! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!