Söndag!

Hejsan. Igår så vart det att dricka ett glas vin =).. Riktigt trevligt. Prata i telefon i över 3 timmar med. Det var behövligt!
Idag vakna jag sent. Vakna vid halv 1. Skönt att få sova ut när jag har gått upp så tidigt varje dag denna vecka! Så det var riktigt skönt. Först vakna jag vid 8 imorse och tänkte det nej nej nej jag ska sova!. Så jag somna om.
Väntar på att min bror och Andreas ska komma hem från att vara ute och leka med fyrhjulingen så vi kan börja med maten!. Blir fläskpannkaka idag =).. Riktigt gott! Senare sen vet jag inte vad som händer. Blir att ta det lugnt. upp tidigt imorgon igen. Ska vara hos läkaren klockan 10
Jag är så trött på ditt spel. Usch fy fan för dig. Jag är inte rädd för dig. Du borde ta tag i ditt liv! Usch.
GRATTIS PAPPA PÅ FARS DAG! JAG ÄLSKAR DIG


// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!