Tisdag

Hejsan. Idag så fick jag lite sovmorgon till 9. Börja gå till resecentrum men fick vända för hade glömt hyresavyn hemma. Så hämtade den och gick tillbaka till resecentrum. Där tog jag bussen till polisen. Gick bra på förhöret. Sen efter det gick jag faktiskt till soc och lämna in hyresavyn och efter det så gick jag till Linda och Jörgen. Linda hade satt på kaffe så det var klart tills jag kom hem :D.. Så söt hon är. Så kolla jag även klart på andra avenyn avsnitten så nu vet jag inte vad för serie jag ska börja kolla på. Nu sitter jag och Linda och spelar alpabet! Skriver mer ikväll!
Jag tänker tillbaka och jag saknar det som en gång var mitt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!