Tisdag

Idag så är det Tisdag! Skulle gått till skolan men vart inte så för kunde inte somna förens vid halv 5 imorse. Vaknade av att polisen ringde så det var ju bara att svara och se glad ut! Så gick upp och fixade lite. Sen gick jag bort till personalen och låna deras telefon! Sen gick jag ut och rökte. Annika följde med mig ut som sällskap. Sedan gick jag in och fixade mig och lite. Så tog jag bussen in till stan sen bytte buss där till polisstationen! Hade förhör! Det gick kanon! Sen efter det så gick jag till min bror och hans tjej! Men hemma var bara Linda! Jörgen är och hjälper Patrik på jobbet! Jag och Linda snacka lite skit och drack kaffe. Sen tog jag Patriks dator och så spelade vi alpabet. Så gick jag ner till affären och köpte lite gott.. =).. Så ikväll blir det bara att ha det mysigt med Linda, Jörgen och Patrik! Mys!

http://www.youtube.com/watch?v=Z_rMvBDmnB0
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!