Torsdag och i morgon är det fredag

Hejsan. Igår gjorde jag inte så mycket. Fint väder var det ute med. Riktigt underbart. Jag och Alice drog ifrån skolan och åkte tillsammans hem. Drog till sötast. Sen så gjorde jag inte så mycket, min bror hade hamnat på akuten :/. Han hade blivit på körd av någon så hans moppe är helt förstörd. Jag förstår inte eftersom han hade reflexer och reflexväst på sig. Men vissa är ju blinda ändå.
Somna ganska sent igår. Men jag kom upp i morse vid halv 7 i alla fall.. Tog bussen till skolan. Hade matte och som vanligt var det bara jag och Emma på matten, var så igår med. Nu har vi allt möjligt. Ska göra klart lite som vi missat och sånt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Nej nu ska jag göra lite skol arbete.
Vad händer idag ??
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!