Äntligen fredag

Hejsan. Idag är det fredag. Igår så gjorde jag inte så mycket. Gick och drack te med personalen. =).
Det ahr blivit något fel på min mobil. Ställde klockan på 7 men den ringde lite innan 8.. Men men.. Sen så laddar den inte på natten så jag undrar om dom typ stänger av elen för mig på natten.. Haha
Men men i morse så tog jag bussen vid 8 till skolan. Och som vanligt är det mycket folk på bussen. Det roligaste var att jag ställde mig bredvid en som satt ner och hade sin väska på andra sätet men sen så tog han bort väskan så jag satte mig. Då var det två fjortisar som bara alltså vi har stått på den här bussen sen vi gick på och hon ställde sig bredvid honom bara för att hon skulle få sitta. HAHAHA så jävla troligt eller inte. Så vart dom typ jätte sura.
Sen vid rece tänkte jag det att jaa nu missar jag bussen till skolan. Men nej. Jag hann precis :D.. Så jävla skönt att bussen för en gångs skull var i tid så jag hann med bussen till skolan. Sen har vi vart i skolan och gjort tvål. Jag ahr räknat ut budgeten :D.. Nu ska vi ut och fotografera tvålarna haha.. Skriver mer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!