Dagarna i Borås/Göteborg då

Hejsan. I Tisdags så åkte vi till Borås. Vi åkte vid 8 på morgonen och var framme runt 11. Då checkade vi in på vandrarhemmet. Sen var det dags för lunch.. Så gick vi lite på stan efter lunchen.. Efter det så gick vi till textilmuseet.. Lyssna på en gubbe som prata om maskiner från förr.. intressant? NEJ.. Men men sen lyssna vi på en tjej som prata om gamla kläder och bla bla bla..

Dag 2 (Onsdag) så gick vi upp vid halv 8 fixade oss och det så åt vi frukost.. Så gick vi till Gina tricots huvudkontor.. Det var rätt intressant däremot.. Och efter det textilmuseet och gjorde lite uppgifter.. Jag och Melinda gick lite tidigare för skulle hinna äta innan vi drog oss vidare till Göteborg.. Köpte mig även ett par Jeans och en peircing.. Efter vi ätit så drog vi vidare till Göteborg..

Framme i Göteborg så checkade vi in på vandrarhemmet.. Sen så kom Stefan efter mig och Melinda. Så gick vi runt lite inne på Nordstan.. :).. Stefan fick vara vår guide.. :).. Sen drog jag och Stefan och hämta upp hans kompis. Sen åkte vi till någon av hans kompis för dom skulle hämta något. Sen drog jag och Stefan och hämta upp Melinda så drog vi till en utsiktsplats.. Ass fint!.. Sen så åkte vi till Stefans kompis. Sen hem till vandrarhemmet igen. Men jag hämta bara min resväska där. För sov över hos Stefans kompis med Stefan..

I går så skjutsade Stefan mig till vandrarhemmet, så åkte vi direkt och vart sminkade :D. Kul kul.. Efter det så drog vi till Rhösska museet men jag och Melinda var så övertrötta så vi satt och skratta så vi fick inte vara med.. Haha.. Men men så åkte vi hem runt 4 tiden och vi var hemma strax innan 9 i linköping.. Men men.. Personalen kom och hämta mig så åt jag lite fika med dom sen gick jag in och sov..

Idag så har jag varit i skolan för en vis person som heter Victor tvinga mig till skolan haha.. Så möte upp han på rece i morse så åkte vi tillsammans till skolan. Gjorde tvål idag i skolan sen så gick jag och Victor till Med mera och köpte mer tvålmassa och det vi behövde. Sen drog vi till stan för vi slutade vid lunch. Drog till stan och han köpte en parfym. Sen så drog han, och jag vänta på Jenny. Så tog en fika med henne och pratade lite!

Här är några bilder:





Orkar bara ladda upp dom för tillfälet men det kommer mer :)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!