drar om några timmar

Hejsan. Idag försov jag mig.. Inte bra. Men men i alla fall vart skolan.. Bestämde vilken tvål och sånt vi skulle göra till företaget :D.. Sen vart jag hämtad av min kontaktperson så skjutsa vi Elin till Stationen. Hon ska inte med imorgon :(.. Kommer sakna ihjäl mig.. Men men sen i alla fall åkte till mamma.. Hämta ciggen jag fick av mormor, två par leggins och ett linne fick jag av mamma :D.. Sen så åkte jag och Hanna till oasen för att ha möte.. Gick bra. Fick reda på att jag kanske har ett jobb till lucia sen till sommaren.. =).. Me happy! Handlade godis tills imorgon! För imorgon åker vi till Borås ! Sen på onsdag åker vi till Göteborg! Nice ska de bli! Nu ska jag och mamma äta lite! Blir kebab kött med pitabröd! Gott! Puss på´t

Efter vi hade ätit gick vi ut och rökte och prata lite.. Sedan så åkte mamma hem och jag plocka ihop tvätten och vek den. Packade ner det sista jag skulle ha med mig också så nu är det klart :D.. Spelade lite spel med personalen och det med.. Nu blir det att sova! Godnatt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!