fredag

Hejsan. Igår så var jag först på ett möte med läkaren. Sedan åkte jag till skolan.. Vi sminkade oss och det sen så åkte vi ner till stan. Jag, Elin och Martin vart skjutsade ner utav Robert. Sen så åt vi donken. Efter det så gick jag och Elin runt lite på stan. Sedan vid 1 halv 2 tiden så gick vi till passagen för att hämta flygblad som vi skulle dela ut.. Men jag och Elin gav upp ganska fort så gick tillbaka till passagen och satt där.. Sedan så fick vi se modellbilderna på stort tyg.. Haha sedan åkte jag, Cornelia och Elin ut till ikano gick där en sväng.. Sen mötte upp mamma som skjutsade mig till Tallboda, hämta lite saker sen så skjutsade hon ner mig till station. Ifrån stationen åkte jag till Mjölby..

I Mjölby möte Emma upp mig så gick vi till henne en sväng.. Sedan gick vi ut och började dricka.. Så festade vi och jag skulle tagit tåget hem vid 1 men nej då jag misasade det.. Sen så mäte upp Melinda och hon och jag gick runt och gjorde typ inget.. Sen vid 5 drog vi hem till någon Melinda kände. Så sov i några timmar men väldigt obekvämt. Sen vid 9 drog vi till stationen. Köpte lite saker. Sen tog Melinda bussen hem och jag tog tåg tåget till Linköping.. Gick till raket center och vänta på Daniel. Så åkte vi in till stan och åt mat och nu äntligen är jag hemma. Ska vila en stund. Helt död.. Skulle haft skola idag men orka verkligen inte..  Idag blir det bara att ta det lugnt och göra så lite som möjligt. Bilder från igår kommer upp men inte just nu! Tack alla för igår!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!