Hejsan svejsan

I fredags när jag kom fram till Göteborg så möte jag upp Becka och hennes dotter Chassandra =).. Mysigt. Stod och vänta med Samme tills hans tjej kom och mötte upp honom=).. Sen så drog vi till Mc donalds så jag fick äta mat. Sedan drog vi runt och kolla lite på stan. Jag köpte mig ett par nya skor och en ny foundation.. =).. Riktigt nice. Sen drog vi hem till Becka i väntan på att Stefan skulle bestämma när jag kunde åka. Men det var trevligt hos Becka :D.. Satt och pratade och hade allmänt mysigt =).. Sen vid halv 1 tiden så kom Stefan i stället och hämta upp mig =).. Så åkte vi och lämna bilen sen så gick vi till han. =).. Där så gick vi typ och sov direkt.

I lördags så vakna vi sent på eftermiddagen.. Så vi gjorde inte så mycket. Vi drog ut och var med hans kompisar .. Sen så gick vi till pizzerian och köpte pizza.. Gött. Sen gick vi in och bara var hemma hos honom..

Sen igår så sov vi också länge.. Man bara hallå ja. Sen vid 6 tiden så drog vi in till stan och fikade med hans kompisar =).. Riktigt trevligt..

Idag så har vi inte gjort så mycket.. Jag vaknade runt 12 tiden så då gick jag upp och gjorde frukost till mig =).. Sen har jag inte gjort så mycket.. Stefan var iväg och kolla på en bil. Sen nu vet jag inte vad han gör..? Men men blir väl att dra ner till affären sen är så sugen på godis! Sem på onsdag är det dags för att åka hem igen :/.. Men det ska bli kul att träffa dom få vänner som man har i Linköping med =).. Puss på´t
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!