Hejsan..

Igår så åkte jag till pappa.. Först så fikade jag på stan med Jenny. Det var mys! Sen efter det så åkte jag med pappa hem.. Emma och Ante och bebis var med också! Svängde förbi mig så hämta jag lite saker.. Sen så åkte vi ut till pappa och fika och det.. Sen skjutsade vi hem Ante och Emma och bebis. Köpte pizza och lite.. Sen kom Daniel och hälsa på mig. Så åkte vi bort till Martina och snackade med henne.. Kul kul :D.. Sedan hem och sova..

Idag skulle jag följt med Martina in till stan. Men sov alldeles för länge.. Idag vet jag inte vad som händer. Ska fixa Melindas blogg i alla fall på brist på annat! Puss då!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!