helgen och veckan nu då

I helgen så först i fredags så var jag i skolan. Sen så var jag bara hemma.. Sen helt inpuls så drog jag till Sandra.. Sen ut på krogen! Vaknade upp i skäggetorp :P..

I lördags så var jag bara hemma och sov hela dagen tills nattpersonalen knacka på dörren och väckte mig.. Men men. Sen så följde jag med Mats hem till visingsö .. =).. Riktigt nice.. Sen så gjorde vi inte så mycket.. Tog ju lite över en timme att komma till han.. Plus att vi fick vänta på att färjan över i en timma haha.. Men men väl framme så gosa vi med hans hund :D.. Snacka om att jag saknar min hund!

I Söndags gjorde vi inte så mycket. Mats kontaktperson kom och gjorde pannkakor till oss och så kolla vi film och det.. Sen framåt kvällen åkte jag hem..

I måndags så var jag i skolan duktig som jag är! Har flera veckor som är helt gröna! Får nästan en chock när jag kollar på det för såhär bra närvaro har jag nog aldrig haft i hela mitt liv! Så riktigt stolt är jag över mig själv :D.. Sen så gjorde jag inte mycket.. Var hemma bara..

I Tisdags så var jag i skolan.. Sen hem och gjorde inte så mycket.. Jag och Jennifer hade allsång på mitt rum hahaha.. Ass nice!

Idag så gick jag till skolan. Sitter fortfarande i skolan! Haft allsång hela dagen typ!! HAHAHAHAHAHA

Lite mer bilder från Göteborg/Borås!:








// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!