Helgen och veckan

I fredags så åkte jag ut till pappa. Var Där hela helgen. Macke och barnen kom ut på söndagen med sen kom Emma och Ante också så busade med barnen och lite.. Sen så åkte dom hem framåt kvällen.. Åt god mat och det..
Sen åkte jag till skolan i måndags. Jag och Melinda tog bilder ute i höstvädret. Hade hösttema på sminkningen :D.. Vart rätt bra bilder ändå :D.. Riktigt nice :D.. Haha sen framåt kvällen drog jag ifrån det här boendet.. Kom hem förut idag för hade möte med min handlägare på Soc och fy fan vad jag hatar dom. Vart tjafs.. Tänker fan inte bo kvar på det här cp boendet! Men men tvätten är i torktummlare.. Haha.. Skönt med lov nästa vecka.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!