Helgen

I fredags så gjorde vi inte så mycket.. Tog det bara lugnt. Var hemma hos pappa..
I går så gjorde vi heller ingenting.. Tog det bara lugnt.
Idag däremot så vakna jag strax innan 11 tack vare att min bror Simon skrek LINA så jag vakna.. Tack så mycket. Men men. Sen så åt jag frukost. Sen så åkte Simon och Packe och skulle fiska. Sen kom Macke med barnen. Var ute och lekte med dom.. Det var roligt. Ett tag sen man såg dom. Och Anton har lärt sig gå så han skulle gå överallt! Haha.. Sen så gick vi in. Så kom Maud och hennes man också. Sen kom Simon, Ante och Packe tillbaka efter fisket också och prata lite.. Så var fullt hus. Haha. Men Packe, Ante och Simon åkte efter typ ett litet tag. Och Macke och barnen åkte för en liten stund sen. Maud och hennes man är kvar. Sitter och fikar och pratar.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Skola imorgon! Nice nice.. Haha..
Bilder från dagen kommer sen någongång!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!