Jahop

Igår så var man inte i skolan. Och inatt kunde jag inte somna. Fråga mig inte varför för det vet jag inte. Så har varit vaken i 35 timmar nu men jag är pigg? Borde jag inte vara trött eller? Men men blir väl de med tiden :P.. Förut i alla fall så följde jag med Angelicka in till stan. Till Bingo hallen haha. Men det var faktiskt kul att spela bingo! =).. Sen så drog vi och åt en kebab med bröd sen åkte vi hemåt. Kul var det =).. Imorgon är det skolan som gälleer! Sen drar jag fan från stan! Och det ska bli så jävla skönt att slippa stan =).. Har ju lov hela nästa vecka och det innebär att jag kommer ha det så jävla bra! Haha. Nej dags och försöka sova så man orkar upp till skolan imorgon! Godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!