natt

Hejsan. Igår så framåt kvällen åkte jag till Robert.. Satt och snack lite skit med han, Philip och sen ngn jag inte minns namnet på.. Förlåt :P.. Sen så stanna jag över där tills idag.. Sen vid halv 9 i morse gick jag till Linda och Jörgen. Satt och prata med Linda, Jörgen och Patrik sov. Sen vaknade Patrik upp haha.. Sjöng och hade sig haha.. Sen så drack vi kaffe sen gjorde Jörgen omelett ass gott! Jag och Patrik gick ut med hundarna. Sen åkte Jörgen och Linda till Norrköping jag stanna kvar en stund med Patrik.. Sen kom Simon. Sen efter ett tag drog jag hem. Plockade i ordning lite.. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Prata med Stefan i telefon i typ 2 timmar! Välbehövligt! Länge sen vi prata så hade mycket att prata om och på onsdag får jag träffa han igen! Inte träffat han på 2-3 år! Saknad är du min vän! Men på onsdag ses vi igen :D.. Längtar ihjäl! Nej nu ska jag sova. Upp tidig till skolan imorgon. Sen efter skolan ska jag till mamma och hämta en halv limpa cigg som jag fått av mormor eftersom hon varit utomlands! Tack mormor det behövdes! Sen efter det blir det möte, sen hem och tvätta. Sen packa för på tisdag bär det av mot Borås! Puss påt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!