förra veckan, helgen

I onsdags då så var jag i skolan.. Sen åkte jag till mamma.. Sen så ringde Håkan mig och frågade om jag inte kunde vara hundvakt.. Men de kunde jag så var hemma och vände lite fort mamma skjutsade mig. Sen in till stan möta upp Håkan och Teddy sedan hem till Håkan kollade på serier.. Sedan gjorde jag inte så mycket gick ut med hunden tog en dusch och lite.. Sedan gick jag och möte Håkan och Teddy. Sen hem till Håkan igen.. Sen gjorde vi inte mycket..

Tosdag:
Idag så vaknade jag upp hos Håkan.. Gick till soc och hämtade ut tjeckar sen till banken hämta ut pengarna sen till apoteket.. Sen bjöd jag Håkan på pizza.. Följde med upp till Håkan en sväng innan jag drog hem. Köpte även en mobil.. :D.. Riktigt nice.. Sen hemma gjorde jag inte så mycket..

Fredag: Var i skolan sen på lunchen möte jag upp mamma sen tillbaka till skolan.. Sen efter skolan drog jag hem till Linda och Jörgen.. Drack kaffe och snackade lite skit. Sen tog jag cykeln hem till Tallboda sedan tillbaka till stan för att börja dricka öl.. Sedan på fest.. Sen har jag festat hela helgen :D.. Trevligt..

I går så var jag helt död! Var en sväng med Michelle Jocke och Emil.. Sedan följde jag med hem till Michelle och åt.. Sedan kom min kontaktperson efter mig.. Sen somna jag runt 4.. Vakna vid 20 i 8 sen somnade jag igen vid 10 halv 11.. Ass trött!

Idag har jag varit i skolan. Så jävla segt! Men men.. Sen kom min kontaktperson efter mig så vi åkte till Skägget och handlade lite.. Sen nu är jag hemma tar det bara lugnt.. Är trött men ändå inte.. Lyssnar på musik och tankarna flyger iväg! Blir att laga mat om ett tag om nu orken finns..
// Liina
Kommentarer
Postat av: L

Kan du inte slänga upp en bild på din nya mobil? Se vad du köpte ;)

2011-09-19 @ 18:56:49
Postat av: Lina

Är det Linda? Isf har du ju redan sett den men klart jag kan slänga upp en bild på hur den ser ut :).. Skriv gärna hela namn då ni kommenterar

2011-09-29 @ 12:22:38
URL: http://littlegirlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!