HEJSAN

I måndags så fick jag akupunktur. Det var nice.. Efter det så drog jag en snabbsväng till mamma och hämtade resväskan eftersom det blir Borås och Göteborg nästa vecka! Skönt som fan att slippa Linköping1 Tyvärr blir det bara för 3 dagar men det får väl duga för denna gång! Igår så gjorde jag inte mycket. Var i skolan. Hade matte prov och det gick bra :D.. Sen efter skolan möte jag upp min bror på stan. Så följde jag med hem till han och Linda.. Fick kläder av Linda! Sen så åt vi mat och hade det trevligt.. Sen så vart klockan rätt mycket.. Så jag åkte hem vid halv 11. Sen så pratade jag med R :D.. Sen kom han efter mig! Skönt att slippa vara där man mår dåligt.. Sen så kolla han och jag på film och lite.. Snackade och umgicks bara.. I morse vart jag väckt av en liten busig unge! Men så söt! Sen somna jag om en stund. Sen drog han och jobba och jag låg kvar i sängen :D.. Sen drog jag till skolan.. Trodde jag skulle få vara ensam men sen messar Elin mig från Ekman och tror ni jag vart chockad? JA det vart jag! Men men hon har varit duktig och vart i skolan hela dagen!
Nu har vi engelska och sen så blir det att gå till Busfabriken och köpa Cocosboll! Det är ett måste! Sen så blir det att dra bort till idrotten, säga hej hej sen åka hem. Ikväll blir det att bara ta det lugnt och sova och äta godis! Skönt det med ibland! Puss påt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!