Hejsan..

I tisdags så gjorde jag inte så mycket.. Åkte inte till skolan.. Var sjuk :(.. Men men.. Sedan låg jag bara hemma typ och gjorde inte så mycket..

I Onsdags så var jag med hemma ifrån skolan.. Åkte till Fia och var med henne.. Sedan drog vi till Ikea och hon handlade lite.. Hade svin kul =).. Sedan gick vi över till Maxi.. Sedan så åt vi Mc Donalds.. Sedan så gick vi tillbaka till Maxi för att köpa biljett så vi kunde ta bussen hem.. Vakten flörta med oss haha.. Bad han om hjälp.. Men men.. Sedan när jag kom hem var det dags för sängen..

I torsdags så åkte jag till skolan.. Var där slutade vid 20 över 11 då åkte jag hem... Gjorde inte så mycket..

I fredags så gick jag till skolan men drog vid lunch för var tvungen att åka till doktorn med mitt knä.. Åkte till akuten.. Men fick kryckor.. Kul eller inte..

I igår så var jag på Borensbergs marken.. Kul var det.. Stötte på flera idioter och det gick som det gick.. Men men.. Köpte mig en jacka.. Och utav pappa fick jag påslakan :D.. Jätte fina.. Gick på marken med pappa, David, Ante, Emma och Alvin :D.. Mys!!

Idag har jag städat här hemma :D.. Jocke kom upp och gjorde Tacos till mig :D.. Idag vet jag inte vad som händer.. Är så jävla trött :(.. Skolan imorgon med!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!