Helgen med mera

I fredags så kom Marcus.. Först var det skola.. Och Melinda och jag höll på att skratta ihjäl oss när vi hade slutat åt vad vet vi inte.. Sen kom Marcus efter oss.. Sedan så åkte vi till mamma. Först lämna vi av Melinda och Emma i resecentrum.. Sen hos mamma drack jag kaffe och fick lite lakan och sånt.. Sedan åkte vi hem.. Lollo följde med :D.. Sedan in till stan. Sedan vidare till Ekholmen. Sen in till stan igen. Träffa Håkan och Teddy, sedan till Berga på någon fest.. Sedan till Ekholmen sen till resecentrum sen till hackefors sen hem.. Var hemma strax efter tre sen somna vid 5..

Lördag: Vaknade sent.. Sen gjorde jag mat.. Vart kyckling och pommes med bea sås.. Sedan tog vi det bara lugnt.. Gjorde äppelpaj med personalen.. Sedan tog vi det bara lugnt.. Somnade tidigt..

Söndag: Tog de bara lugnt.. Hanna kom åkte till Håkan och prata lite med han.. Annars inget..

Måndag: Dags för skolan igen.. Men det var kul.. Var modell så vart sminkad och det sedan åkte vi iväg för att fotograferas.. Kul som fan.. Sen till Håkan var där.. Kolla idol och lite.. Sedan hem och sov! Sov ju bara två timmar natten tills idag..

Idag har jag vart i skolan. Sen kom Håkan ditt snackade lite med han sen inte alls mycket.. Åt lite pytt nyss.. Nu händer inte mycket. Sova om ett tag så man orkar med alla möten imorgon! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!