Helgen som var

Hejsan. I fredags så slutade vi tidigt.. Slutade redan vid 12 tiden.. Så då drog jag hem lite fort.. Sedan vart jag upphämtad av Jimmy och Tobbe. Jimnmys snälla far som körde.. Så hämta vi upp vickan i stan! :D.. Så drog vi till tornby sen så drog vi till Ljungsbro på fest! Sen kom även min älskade Melinda! Drog in till stan efter ett tag... Sen hände det massa saker, men men det är sånt man alltid kommer må dåligt över. Sen följde jag och Foffe Melinda till stationen. Sen gick vi tillbaka. Sen drog jag hem.
Lördag har jag bara ett ord för! Fett med ångest! Sov hela dagen vakna till då och då! Men annars inget!

Igår så gjorde jag inte mycket.. Jimmy och hans far kom och hämta mig. Sedan drog vi till han och kolla film.. Kollade på Paul ass bra film! Sen så kom hans mamma och skjutsade hem mig :D. Sen gjorde jag massa skolarbeten.. Duktig som jag var. Sen när jag skulle gå och sova kunde jag inte somna?? Men men i alla fall..

Idag så åkte jag till skolan. Inte gjort så mycket.. Fått reda på vad vi ska göra i Borås och Göteborg! Inte så mycket fritid i Göteborg men det löser sig! Nu ska vi göra något med reklam. Var nyss på busfabriken. Jag och Melinda fick först något fnatt i matsalen och skratta ihjäl oss.! Sen gick vi till busfabriken. Haha Skratta ihjäl oss åt den där dinosaurien utanför där! HAHAHAHAHAHA Sedan kommer min kontaktperson och hämtar mig vid 3 så ska vi åka och jag ska få akupunktur.. Kul kul.. Sen vet i fan vad som händer.. Hem och göra skolarbete :D.. Kanske drar till Ljungsbro med ikväll sånt som märks! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!