Kul dag i skolan

Hejsan.. Ass kul igår.. Var med Hanna.. Hon sov här..

Idag så var jag faktiskt hela dagen i skolan.. Fick till och med ett sms för en stund sen av min lärare att det var kul att ha mig tillbaka på skolan och sen så peppad som jag faktiskt var idag! Riktigt kul! Älskar faaaaan skolan nu! Ass kul var det idag och jag gillar det vi gör grymt mycket.. Idag så höll vi på med håret och dom som känner mig vet att jag älskar att hålla på med hår och fixa och dona.. Sen tog vi kort och sånt.. Det var riktigt kul och för en gångs skull gick jag verkligen in för att göra upp giften..

Sen efter skolan drog jag och Melinda in till stan.. Träffade på Puma och Lillen. Så drog med dom till trädgården :D.. Kom hem för ett tag sen då så åt jag och Jennifer Taco :D.. Nu är det idol sen sova..

En bild på mig och Melinda <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!