Snart fredag

I morse så vakna jag av panik trodde jag försovit mig men nej då klockan var ju bara 06.36 såg jag sen efter att ha stressat ett tag.. Så gick och la mig en stund till.. Sen drog jag till skolan. Sen har vi haft matte, och sen fackteckning men Milad var inte här så fick ju inte tag på våra saker.. Så satt och gjorde ingenting. Sen så hade vi lunch sen nu har vi den här tråkiga engelskan. Men men man får väl stå ut! Och jag måste tydligen läsa högt för han?? Annars får jag F i kursen. Som ni vet har dom ju gjort om betygsgrejerna. Så nu är det bokstäver istället för ig, g, vg och mvg.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.. Men men. Sen har jag möte med Mentorn min. Kul eller inte. Får reda då på hur det gick på det där provet vi hade för några veckor sen! Kul kul. I eftermiddag vet jag inte vad som händer. Typ tråka ihjäl?? Men men
Tänkte säga gud vad skönt med helg imorgon men nej då, har skola på Lördag med! Ska ju ha utställning på passagen så kom dit och hälsa om ni inte har något för er. Det börjar klockan 11 och slutar typ 16.00..

Nu ska jag väl hänga med lite på engelskan så att han blir nöjd. Men han tänker ju ändå sätta F på mig eftersom jag vägrar och läsa på engelska! Men men. Han kom nyss och sa bloggar du? Jaaa vad ser det ut som typ? Nej men han sa att jag inte fick göra det på hans lektion? Haha som om jag skulle bry mig? Nej dom gör inget vettigt ändå på lektionerna och dom andra sitter och spelar spel på facebook så vad gör det om jag skriver blogg? Haha.. Men men..

Ska hänga med lite nu då!

Någon kommenterade och ville att jag skulle slänga ut bild på mobilen som jag köpte så här kommer en bild!

Fast den är inte så där fin eftersom jag inte köpte den i butik utan av en kompis! Och om ni kommenterar skriv gärna namn så jag vet vem det är som kommenterat!

Peace and love till alla <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!