Söndag kväll

Hejsan. Hanna kom till mig förut runt 6 tiden.--... Riktigt Nice :D.. Gjorde inte så mycket satt och prata med personalen lite och spela alfabet.. Kul :D.. Jag vann stort! Bäst är jag.. Haha.. Sen så duscha vi.. Jag sjöng i duschen haha.. Blivit en vana att göra det nu haha.. Men men. Sen ut och snackade lite med Pontus och Crille.. Sen upp igen åt chips och det... Ska få ett hemma bio system av Marcus =).. Tack så jätte mycket.. Han kommer till mig i helgen :D.. Godnatt alla

Slänger upp en bild på hur hemma bio systemet ser ut som jag ska få =)

Nu ska jag och Hanna sova! Godnatt! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!