torsdag och snart helg

Hejsan.. Idag är det torsdag.. Imorgon är det fredag och det innebär att jag och Vickan ska dra på fest! Idag vakna jag vid 7 var så jävla trött.. Sen drog jag till skolan har haft matte och fackteckning.. Kul kul har jobbat bra idag tycker jag. Men på engelskan som vi har nu ska vi skriva fanfiction.. Men kommer inte på något att skriva om! HJÄLP någon! Jag är dessutom sämst på engelska så hur detta ska gå det vet jag inte.. Men men sen efter skolan blir det att åka hem och städa. Får besök sen.. =).. Länge sen man träffade han.. Sen vet jag inte vad som händer.. Gå och sova eller något.. Skriver väl mer ikväll om jag orkar..
// Liina
Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är han då? ;)<3

2011-09-23 @ 10:38:28
Postat av: Anonym

Vem är du som kommenterar??

2011-09-29 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!