Torsdag

Hejsan.. Idag så gick jag upp vid 6. Helt död.. Men men sen åkte jag till skolan men först till rece för att möta upp dom bästa <3
Så tog vi bussen tillsammans till skolan.. Sen i skolan gjorde vi inte så mycket..

Gjorde klart det jag ligger efter med.. Imorgon är det skol foto.. Kul kul.. Efter skolan hade jag möte vid 5. Fick massa beröm av mina kontaktpersoner :D.. För att jag är rak och ärlig och såna grejer :D..

Elin kommer hit om ett tag hoppas jag på.. Annars typ går jag och dör eller något.. Har så jävla tråkigt så det finns inte.., Men men vad ska man göra?

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!