hejsan

Jag har tänkt hela natten och hela dagen igår och tårarna har runnit ner från min kind. Jag klarar inte av det här. Folk får tycka vad dom vill men jag älskar verkligen dig Johan. Och ingen kan hindra mig från det. Man kan inte rå för sina känslor! Jag älskar dig för den du är! Jag vet att det har blivit fel en del gånger men det är sånt som går att reparera! Är så trött på vad folk tycker och tänker hela tiden. Jag skiter fullständigt i det för det är mina känslor och mina val! Jag älskar honom och önskar att jag var med han dagligen! Önskar att vi aldrig hade bråkat men det gör man i förållanden! Jag älskar han så jävla mycket det gör jag!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!