super lycklig trots allt

Hejsan. jag kan borja med att säga trots alla tråkigheter så är jag super lycklig. Har nog inte känt sån här lycka någon gang. Allt börjar gå bra nu och jag är så lycklig men talar inte om varfor än så länge. I alla fall i söndags åkte jag till linda och Jörgen, i måndags så var ja på kriminalvården. Gick bättre än förväntat. Linda var ju med. Sen tog vi det bara lugnt. I tisdags gick vi ner till skattemyndigheten. Gjorde några ärenden där. Igår tog vi det bara lugnt. Idag ska jag följa med mamma och Niklas ner till bengt och vara där tills söndag. På söndag ska jag vara hundvakt till linda och Jörgen tills på måndag. Sen nästa vecka är det en del möten och så är det rättegång. Det ska väl inte bli sådär jätte kul men men. - take my hand, i Can not help i falling in love whit you.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!