:)

Happy happy happy'!
Yes i do!
Är på väg till älsklingen nu =). Sitter på bussen :). Och allt känns så jävla underbart! Igår så åt vi ostbågar och det hos Linda och Jörgen. Och bara hade det lite familjemys! Vi var vakna till klockan 5-6 och bara prata! Sen så somna jag och klockan skulle ringt vid 9 men det hörde inte jag så haha. Men Linda väckte mig vid 20 i 11 och då så gick jag upp och drack kaffe med henne! Sen så fixade jag mig väckte Jörgen och frågade om han skulle med till stan och fika med pappa. Det gjorde han så vi skulle cykla ner och Jörgen skulle skjutsa mig. 'När jag hoppar på så hör jag hur byxorna knakar och shit jävlar jag blödde ju till o med. Så det vart ett litet hål på mina nyaste jeans :(. Och blödde som fan helt otroligt. Sen i alla fall möte upp pappa på stan och gick och fikade =). Mums! Det var trevligt. Sen gick vi runt på stan ! Och jag fick ett par jeans utav pappa! Så möte vi även upp David. Han hade fått sin lägenhet nu så han skulle dit och fixa och lite. Men ändå följde han med och gick på stan lite =). Mys. Sen gick jag och pappa och köpte cigg och så gick vi upp till Linda där kaffet var klart! Mums!!!! Underbart. Pratade med mitt älskade hjärta! Sen fixade jag lite saker sen så drog jag till bussen och nu sitter jag på bussen till han. Framme om cirka 40 min. Saknade han så mycket igår. Men det gick bra för jag visste ju att vi snart skulle träffas igen! Det var min dag det! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!